PARDOT

B2B marketing automation

Ematters is partner van Salesforce Pardot met een uitstekend track record in de meest uiteenlopende branches. Professionele servicedesk en consultants, direct contact met het development team voor ad hoc hulp: kenmerken van een bureau dat klaar staat voor haar klant. Ematters is dát bureau: niet voor niets zijn onze eerste klanten nog altijd klant. De service van Ematters is professioneel, snel en betrouwbaar.

Pardot van Salesforce is een uitstekende software voor B2B marketing automation. Door zijn sterke intergratie van Salesforce CRM kan het sales voeden met hoogwaardige leads.

Eenvoudige installatie voor krachtige e-mailmarketing

Met name met onze op maat gemaakte Pardot Implementatie Consulting  diensten bent je in een mum van tijd aan de slag. Je richt je op je marketingdoelen, en wij kunnen de rest doen.  Als je je marketing wilt opschalen en wilt migreren van MailChimp, CampaignMonitor, ConstantContact, Marketo of Hubspot ao, hebt je veel herbruikbare inhoud en journeys die we kunnen gebruiken, waardoor aan de slag te gaan nog gemakkelijker voor je wordt.

Hoewel we je kunnen helpen zo snel en eenvoudig aan de slag te gaan als mogelijk, raden we je aan om het daar niet bij te laten. We definiëren een roadmap, om ervoor te zorgen dat je kunt profiteren van de uitgebreide personalisatie- en automatiseringsfuncties van Pardot. Bespaar tijd, haal meer gekwalificeerde leads en ROI uit je software-investering.

Communiceer op grote schaal met klanten, op een zeer gepersonaliseerde manier, met behulp van e-mailsjablonen; personalisatiereeksen; klantprofilering; automatiseringsregels, dynamische inhoud en meer.

Diepgaande prospect tracking

Pardot’s vermogen om prospects te volgen, zelfs voordat ze geregistreerde prospects of klanten worden, is krachtig. (Het maakt een IP-opzoeksoftware overbodig.) Maar er is meer: Pardot biedt ook sociale media, webinar, Google AdWords en andere tracking aan.

Bovendien kunt je meer te weten komen over prospects door middel van progressieve profilering, en zo voorkomen dat je lezers bombardeert met enorme lijsten met vragen. Dit alles biedt ongelooflijke inzichten in de interesses en behoeften van prospects. Pardot is daarmee veel completer dan andere tools.

Voeg daar ong de andere functies van Pardot aan toe, zoals de mogelijkheden voor personalisatie / dynamische inhoud en automatisering van lijstbouw, en je hebt een ongelooflijk krachtige verkoopgerichte marketingmachine.

Lead Nurturing

Lead nurtering is je prospect begeleiden naar conversie. Studies hebben aangetoond dat leads die genurtured worden veel meer uitgeven dan niet- genurtured leads. Met Pardot kunt je lead nurturing flows ontwerpen voor alle fasen van de pipeline. Voor marktsegmenten en klantgroepen. Neem een lijst met prospects en voer een nurturing programma uit. Pardot heeft een arsenaal aan sjablonen voor e-mails, bestemmingspagina’s en formulieren. Je past deze aan met je eigen content.

Prospect grading en scoring

Niet alle leads zijn van gelijke waarde voor uw bedrijf, en met Pardot kunt je onderscheiden wie het meest interessant voor je is (lead grading) en wie het meest geïnteresseerd is in uw producten (lead scoring). Een perfecte combinatie die zowel verkoopefficiëntie als diep klantinzicht mogelijk maakt.

Vermogen om marketing ROI te berekenen

Met Pardot kunt je berekenen welk deel van uw marketing zijn vruchten afwerpt en de verkoop/conversie binnenhaalt.

Door middel van gedetailleerde analyse kunnen marketingmanagers onderscheid maken tussen campagnes (en A / B-geteste e-mails erin) die het beste werken en campagnes die niet presteren. Dit zorgt voor optimalisatie, zodat uw marketinginspanning steeds beter zal werken.

Beste integratie met Salesforce van alle marketing automatiseringstools

De kracht van Pardot zit in het feit van de naadloze Salesforce- Pardot integratie. Verkopers kunnen Pardot-gegevens binnen Salesforce zien en zelfs ‘Pardot-e-mail verzenden’ vanuit Salesforce, terwijl ze profiteren van de gedetailleerde marketingkracht die Pardot zelf toelaat. Het gaat omgekeerd: wanneer de leadscore van een prospect een bepaald niveau bereikt, kan dit een taak in salesforce en andere automatiseringsregels activeren. Terwijl andere marketing automatiseringstools wel kunnen worden verbonden met Salesforce is Pardot de enige die ook integreert. En naar onze mening is het deze integratie waar de ware kracht van Pardot ligt en zo een zeer krachtige marketingtechnologie levert voor B2B-bedrijven.

Belang van de Salesforce-Pardot Integratie

Veel marketingautomatiseringsplatforms bieden een basisconnector met Salesforce. Er is echter een groot verschil tussen dat en pardot’s diepe integratie met de Salesforce CRM. De Salesforce CRM-Pardot-integratie betekent dat je één krachtig marketing- en verkoopplatform hebt, met superieure voordelen:

  • Het stelt je bedrijf in staat om de efficiëntie van marketing-to-sales relaties te verbeteren.
  • Je salesmanager kan profiteren van hogere close rates en dieper inzicht in de prestaties van sales funnels
  • Zijn team van verbeterde leadkwaliteit en betere targetingmogelijkheden kan geneieten.
  • Je marketingmanager profiteert van extra voordelen zoals verbeterde marketingverantwoording, betere segmentatie en geautomatiseerde marketingcommunicatie met prospects.

Uw volgende stap

Waarom wachten? Neem nu contact met ons op om te zien hoe je meer kunt verkopen, beter kunt verkopen en meer klanttevredenheid kunt krijgen met Pardot.
Dit zeggen onze klanten: “Salesforce (Pardot) is 10x meer dan dat  je dacht dat het zou zijn”.

Als zeer ervaren en gecertificeerde marketing automation consultants helpen we je graag om uw prestaties te verbeteren met Pardot.

Voor bedrijven die Pardot overwegen, helpen we je een visie voor de toekomst te creëren en vervolgens Pardot voor je op te zetten.

Als uw bedrijf pardot al heeft, maar je denkt dat het er meer mee kan doen, boek dan een Pardot Audit.