Service desk
De Ematters service desk is algemeen geroemd om zijn uitstekende kwaliteit
Onze Service Desk-medewerkers staan voor u klaar om al uw problemen rond email & marketing automation en data op te lossen. Inkomende vragen en incidenten worden volgens prioriteit behandeld. Dit kan zowel vanop afstand als ter plaatse, zodat ze zo snel mogelijk en volgens de overeengekomen service level agreement kunnen worden opgelost.
Hoe werkt de Service Desk?
Ticketingsysteem
Om u zo goed mogelijk te helpen, werkt de Ematters Service Desk met een ticketingsysteem: Teamleader orbit (Yadera)
1. Op basis van de eerste informatie maken we een ticket aan, dat het probleem zo goed mogelijk in kaart brengt.
2. Je vraag wordt doorgegeven aan een specialist die jou dossier kent en die je in zal proberen te helpen. Je staat rechstreeks in contact met een consultant.
Communicatie met de Service Desk
Naast expertise en technische vaardigheden staan ook communicatie en klantgerichtheid centraal bij onze Service Desk-medewerkers. Het team houdt u telkens op de hoogte van de stand van zaken.
Bij elke communicatie over hetzelfde incident is het belangrijk uw ticketnummer telkens in het onderwerp van uw mail te vermelden. Zo blijft alle communicatie netjes gebundeld en kunnen wij u veel efficiënter helpen.
Bereikbaarheid Service Desk
De Ematters Service Desk is elke werkdag bereikbaar tussen 8u en 18u volgens uw SLA.
Een goede service is van groot belang. Hoewel wij zo snel mogelijk op uw vraag reageren, kan het zijn dat u aangepaste garanties of een hogere service level nodig heeft dan wat standaard aangeboden wordt.
Zo heeft u misschien ook support buiten de kantooruren en/of in het weekend nodig? Geen probleem! Contacteer ons voor een service level agreement op maat van uw behoeften.