CASES
Via de cases op deze pagina raak je vertrouwd met onze aanpak om meer digitale impact met je merk te creëren.
- Magie van film vertalen naar e-mail
- Personaliseren van content op basis van profieldata
- Ontwikkeling e-mail templates dat ook door niet technisch onderlegde marketeers te gebruiken
- Ongoing analyses en optimalisatie
- Werkzaamheden voor Opel Nederland, België en Luxemburg
- Creatie landingspagina met enquête
- Integratie landingspagina d.m.v. iFrames
- Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet
- Externe mailings
- Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising
- Concept
- Automatisering via AdWords UI (CPC/CPA, Bid rules, A/B-testen)
- Bid management middels een bid tool (mid/long tail)
- Geautomatiseerde tool “Zonvakantie beschikbaarheid” op de website en in de AdWords-campagne, gebaseerd op XML informatie
- Na een uitzending van vtwonen op televisie wordt er direct een e-mail uitgestuurd naar fans met daarin een overzicht van de getoonde producten, de specificaties en de mogelijkheid om die te bestellen
- Mail is voorzien van ‘smart’ images waarin de verschillende producten in één enkele images apart klikbaar zijn
- Geheel nieuwe, uitgebreide campagneopzet
- Problemen m.b.t. conversiemetingen opgelost
- Strategisch en technisch SEO-advies
- Regelmatige analyses en optimalisatie
- Selligent geïmplementeerd
- Koppeling met Microsoft Dynamics
- Database opschoning
- Advies over data en processen
- Schrijven stored procedures
- Creatie landingspagina met enquête
- Integratie landingspagina d.m.v. iFrames
- Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet
- Externe mailings
- Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising
- Meer dan 5 jaar partners
- Ondersteuning van verschillende titels en tientallen nieuwsbrieven
- Ondersteuning van twee verschillende platformen
- Bouw en implementatie van nieuw datamodel
- Opleiding en training personeel TMG
- Advies over eCRM
- Migratie van marketingplatform