Wat
Na samen met Watson een geavanceerde AI-oplossing te hebben ontwikkeld, integreert IBM deze in zijn complete portfolio, waaronder Acoustic. IBM is altijd sterk geweest in analytics en nu bevat Acoustic ook Ai dat zorgt voor gepersonaliseerde ervaringen over verschillende kanalen, gevoed door geavanceerde klantinzichten. Nu is Accoustic (vroeger Silverpop, Watson Marketing) een onafhankelijke onderneming geworden .
Voor IBM is investeren in AI de key business, dat is geen geheim. Marketeers die personalisatie naar een hoger niveau willen tillen, kunnen de enorme rekenkracht van Watson inzetten om een niveau van intelligentie te bereiken in hun communicatie die slechts enkele jaren geleden onmogelijk werd geacht. Vandaag richten marketing automatiseringstools zich op het kanaliseren van bestaande informatie. Met Watson zal IBM in staat zijn de context daadwerkelijk te begrijpen om passende respons te ‘creëren’. Implications van deze (r)evolutie zijn immens wanneer ze beschikbaar zullen zijn in toekomstige versies van Acoustic.
Voor wie
Vandaag levert Acoustic een geweldige set geavanceerde analysetools in combinatie met een solide engagementplatform. Lead scoring modellen zijn vooraf gebouwd en eenvoudig in te stellen. Acoustic is een goede oplossing voor bedrijven die zich richten op customer lifecycle marketing, van leadgeneratie tot loyaliteit en churnreductie. IBM Acoustic is minder flexibel dan andere tools, maar maakt dit goed door zijn kracht en gemak van implementatie.
Belangrijkste kenmerke