Acoustic software

Digitaal marketingplatform
Acoustic

Acoustic is een digitaal marketingplatform dat van IBM was. Hiermee kunnen wij jou helpen met gepersonaliseerde marketingcampagnes en inzicht in klantdata. Zo is het voor marketeers mogelijk individuele klantdata in te zien, waar de klant ook is.

Wat

Na samen met Watson een geavanceerde AI-oplossing te hebben ontwikkeld, integreert IBM deze in zijn complete portfolio, waaronder Acoustic.  IBM is altijd sterk geweest in analytics en nu bevat Acoustic ook  Ai dat zorgt voor gepersonaliseerde ervaringen over verschillende kanalen,  gevoed door geavanceerde klantinzichten. Nu is Accoustic (vroeger Silverpop, Watson Marketing) een onafhankelijke onderneming geworden .

Voor IBM is investeren in AI de key business, dat is geen geheim. Marketeers die personalisatie naar een hoger niveau willen tillen, kunnen de enorme rekenkracht  van Watson  inzetten om een niveau van intelligentie te bereiken in hun communicatie die slechts enkele jaren geleden onmogelijk  werd geacht. Vandaag richten marketing automatiseringstools zich op het kanaliseren van bestaande informatie. Met  Watson zal IBM in staat zijn de context daadwerkelijk te begrijpen om passende respons te  ‘creëren’. Implications van deze  (r)evolutie  zijn immens  wanneer ze beschikbaar zullen zijn in toekomstige versies van Acoustic.

Voor wie

Vandaag levert Acoustic een geweldige set geavanceerde analysetools  in combinatie met een solide engagementplatform. Lead scoring modellen zijn vooraf gebouwd en eenvoudig in te stellen. Acoustic is een goede oplossing voor bedrijven die zich richten op customer lifecycle marketing, van leadgeneratie tot loyaliteit en churnreductie. IBM  Acoustic is minder flexibel dan andere tools, maar maakt dit goed door zijn kracht en gemak van implementatie.

Belangrijkste kenmerke

  • SAAS
  • Contenthub
  • Geavanceerde personalisatie
  • Persoonlijkheidsinzichten
  • AI-tools
    • Machine learning
    • Visuele herkenning
    • Natuurlijke taalanalyseser
    • Toon analyser
    • Spraak-naar-tekst-naar-spraak
  • Multi-kanaal
  • Engine voor productaanbeveling
  • Risicobeheer
  • Inzicht in gegevens
  • Chatbot
  • Lead management & scoren
  • A/B/n testen
  • Ontwerper voor campagneautomatisering

Modules

  • Campaign Automation
    • Essential
    • Standard
    • Premium
  • Universal Behaviour Exchange
    • Essentials
    • Standard
  • Insights
    • Free
    • Essentials
    • Standard
  • Journey Designer
    • Free
    • Non-free

Klanten

Grote namen in de industrie gebruiken de kracht van  Acoustic om grote doelgroepen te bereiken.  Merken  die het platform gebruiken zijn grote  namen als Ticketmaster, Western Union, ING en Zalando, maar ook kleinere,  lokale bedrijven profiteren van de functionaliteiten van de tool.

Prijzen

De vele oplossingen en versies die Acoustic  biedt, maken het moeilijk om een prijskaartje  op het  platform te zetten.

DAAG ONS UIT

Zoek je een bureau dat jou verder kan helpen Acoustic? Zoek je een partner die zorg draagt voor jouw succes? Zet de eerste stap en daag ons uit. Ematters staat voor je klaar als Acoustic partner voor ondersteuning en implemantatie. Laat je gegevens achter in onderstaand formulier en wij nemen contact met je op.

Translate »